Program lojalnościowy Sieci Hitpol – Program Dobrego Klienta
Program lojalnościowy Sieci Hitpol – Program Dobrego Klienta. Aktualnie panuje coraz większa konkurencja, jeśli chodzi o sieci oferujące na co dzień produkty spożywcze. Sporo osób decyduje się na robienie zakupów w sieci Hitpol. Dlaczego tak dzieje się w praktyce? Czym charakteryzuje się ta sieć franczyzowa? Jakie są zasady Programu Dobrego Klienta? Czy warto z niego skorzystać? O tym dowiesz się po przeczytaniu poniższego poradnika.
Sieć Hitpol: co warto wiedzieć?
Popularność sklepów należących do sieci Hitpol nie powinna zaskakiwać. Warto zaznaczyć, że marka Hitpol funkcjonuje na rynku już od 2000 roku. Może zatem pochwalić się 22-letnim doświadczeniem na rynku FMCG. Hitpol działa jako organizacja, która zrzesza niezależnych przedsiębiorców. Co ważne, Hitpol nie zamierza spoczywać na laurach. Już teraz oferowane usługi są na bardzo wysokim poziomie. Sieć dokłada wszelkich starań, aby rozwój był systematyczny, a zarazem prężny. Klienci mogą zatem m.in. skorzystać z bardzo szerokiego asortymentu i zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne produkty w jednym miejscu. Delikatesy Hitpol starają się zapewnić swoim Klientom zakupy w niskich, atrakcyjnych cenach, co szczególnie teraz (gdy mamy bardzo wysoką inflację itp.) ma duże znaczenie. Konsumenci sklepów Hitpol zawsze mogą liczyć na promocje i rabaty. O tym, jakie rabaty obowiązują w danym momencie oraz jakie nowości pojawiają się na sklepowych półkach, informują sieciowe gazetki promocyjne i plakaty. Gazetki dostarczane są do sklepów i skrzynek pocztowych klientów, ale dostępne są także elektronicznie:
– na stronie Hitpol – https://hitpol.pl/gazetka/
– na Facebooku Sieci Hitpol – https://www.facebook.com/sklepyhitpol
– w aplikacji Moja Gazetka – https://mojagazetka.com/gazetki-promocyjne/hitpol
– w aplikacji Blix – https://blix.pl/sklep/hitpol/
Polska sieć franczyzowa – Hitpol
Marka Hitpol tworzy na co dzień sieć sklepów detalicznych o charakterze spożywczo-przemysłowym. Hitpol działa na zasadzie franczyzy i stara się utrzymać jednolite standardy w każdej z placówek. Opinie na temat sieci Hitpol są bardzo dobre. Klienci doceniają szeroki asortyment, miłą obsługę oraz atrakcyjne warunki finansowe. Franczyzobiorcy mają zagwarantowane jasne i przejrzyste warunki współpracy. Z kooperacji z brandem Hitpol są usatysfakcjonowani także dostawcy. Co ważne, marka Hitpol jest całkowicie polska. Jeśli zatem lubisz wspierać rodzime biznesy, to tym bardziej warto zastanowić się nad robieniem zakupów w Hitpol. Gdzie obecnie działa sieć Hitpol? Na obszarach trzech województw (małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego). Sieć podkreśla jednak, że stale pragnie poszerzać swój zasięg i jest otwarta na współpracę w innych województwach. Można zatem przypuszczać, że w kolejnych latach obszar działania znacznie się poszerzy.
Program Dobrego Klienta: jak do niego dołączyć?
Podstawą sukcesu każdego przedsiębiorstwa są jego Klienci. Dlatego też sieć Hitpol, chcąc sprostać oczekiwania konsumentów oferuje atrakcyjny program lojalnościowy – Program Dobrego Klienta (PDK).
Program Dobrego Klienta cieszy się sporym zainteresowaniem. Sieć Hitpol nagradza lojalność swoich klientów, rozwijając swój program lojalnościowy już od 12 lat. Jak dołączyć do programu? Na czym polega program? Założenie programu lojalnościowego jest proste – Klienci za zarobione zakupy, zbierają punkty, które gromadzone są na indywidualnym koncie każdego uczestnika. Na początku jednak należy odebrać Kartę Dobrego Klienta. Wystarczy, że zrobisz zakupy za minimum 50 PLN, następnie bezpłatnie otrzymasz Kartę Dobrego Klienta. Gdy ją czytelnie podpiszesz, od tego momentu możesz korzystać z benefitów programu lojalnościowego.
Zasady Programu – proste i przejrzyste
Jakie są zasady programu? To bardzo proste. Jeśli będziesz robić zakupy w sieci sklepów Hitpol, nie zapomnij zabrać ze sobą Karty Dobrego Klienta. Podaj ją kasjerowi, który naliczy punkty na indywidualne konto uczestnika. Saldo zebranych punktów możesz codziennie sprawdzić na stronie internetowej Hitpol: https://hitpol.pl/program-dobrego-klienta/ Wystarczy tylko wpisać swój numer Karty Dobrego Klienta. Stan punktowy możesz sprawdzić także w sklepie sieci Hitpol, który bierze udział w Programie (pod sprawdzarką cen). Na tej podstawie będziesz mógł ocenić, czy masz już na tyle punktów, aby wymienić je na nagrody. Jeśli tak, to możesz wykonać kolejny krok – czyli wymianę punktów na nagrody. W ten sposób Twoje zakupy są odpowiednio nagradzane. Sieć docenia lojalność i zaangażowanie Klientów oraz cały czas rozwija swój program lojalnościowy.
Wymiana punktów na bony to z pewnością najprzyjemniejsza część programu dla konsumentów. Jakie zakupy należy zrobić, aby na Twojej Karcie zostały naliczone punkty? Minimalna wartość to 30 PLN, za które naliczone zostaje 3 punkty. Dalej zasada jest prosta – każde 10 PLN to 1 punkt do Twojego salda. Jeśli zatem zrobisz zakupy za 40 PLN, to otrzymasz cztery punkty itd. Jeśli uzbierasz odpowiednią ilość punktów, możesz wymienić je na nagrody – w postaci bonów.
Rozwój Programu Dobrego Klienta – aplikacja mobilna
Dla Klientów, którzy preferują, aby wszystkie ważne informacje były dostępne w telefonie, mamy dobrą wiadomość. Sieć Hitpol w najbliższym czasie planuje wdrożenie aplikacji mobilnej dedykowanej dla Programu Dobrego Klienta. W planach Sieci jest więc prężny rozwój Programu oraz dotarcie do szerszego grona Klientów. W aplikacji mobilnej dostępne będą także gazetki Hitpol oraz atrakcyjne promocje. O publikacji aplikacji mobilnej, Sieć Hitpol będzie już w najbliższym czasie informować swoich Konsumentów.