Klienci, którzy przybyli na uroczyste otwarcie DH Peps w Gorlicach mogli otrzymać kartę lojalnościową Programu Dobrego Klienta, którego organizatorem jest sieć Hitpol.
Robiąc zakupy w wybranych sklepach Hitpol, biorących udział w Programie, klienci zbierają punkty, które rejestrowane są w systemie elektronicznym na kartach plastikowych. Po uzbieraniu określonej liczby punktów ( wskazanej na plakatach i ulotkach Programu ) każdy klient może wymienić je na nagrody ( talony, sprzęt AGD, sprzęt sportowy itp.). Dodatkowo w każdej gazetce promocyjnej sieci można znaleźć wykaz produktów premiowanych dodatkowymi punktami. Są one także oznaczone symbolem "Premia punktowa" na półkach sklepowych. Dzięki takiemu bonusowi klienci mogą szybciej uzbierać punkty na wymarzoną nagrodę. A zatem - jeśli jeszcze nie posiadają Państwo Karty Dobrego Klienta zapraszamy do sklepów Hitpol po jej odbiór! |