Dla obecnych franczyzobiorców
Dziękujemy Ci, że razem z nami budujesz markę Hitpol! Rzetelne i profesjonalne partnerstwo to istotny element naszej współpracy.
Chcesz złożyć zamówienie? Potrzebujesz odpowiedzi na pytanie związane z Twoją placówką? Skontaktuj się z nami, a znajdziemy najlepsze rozwiązanie! Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
POTRZEBNE INFORMACJE DLA KAŻDEGO FRANCZYZOBIORCY:
Potrzebujesz pomocy? Rozwiązanie masz w zasięgu ręki! Wykorzystaj Podręcznik Operacyjny – otrzymałeś go w chwili rozpoczęcia współpracy z Siecią. To Twoja „pierwsza pomoc” i źródło cennych wskazówek dla Ciebie, Twoich obecnych i przyszłych pracowników na każdym dziale. Podręcznik Operacyjny jest podstawowym narzędziem, które pomoże Ci w prawidłowym prowadzeniu placówki handlowej. Jeśli jednak wciąż masz wątpliwości lub podręcznik nie odpowiedział na Twoje pytania – do Twojej dyspozycji pozostają Konsultantki, Branżystki oraz Raport Audytora.
JAK ODNIEŚĆ SUKCES I PROWADZIĆ SKLEP PRZYJAZNY KAŻDEMU KLIENTOWI?
-
Profesjonalna obsługa Klientów:
Miła i profesjonalna obsługa to pierwszy krok do sukcesu - uśmiech, kontakt wzrokowy, zwroty grzecznościowe to filary dobrej obsługi Klienta.
-
Produkty najwyższej jakości:
To podstawa! Zawsze dbaj o świeżość swojego asortymentu oraz szeroki wybór produktów.
-
Promocje:
Nic bardziej nie przyciąga Klientów niż promocja! Zadbaj o to, żeby w Twoim sklepie nigdy nie zabrakło atrakcyjnych promocji. Zadbaj także o dostępność produktów i ich ekspozycję na półce!
-
Czystość sklepu:
Czysty i zadbany sklep - to standard! Wygląd sklepu jest jego wizytówką, nie zapomnij o tym!
-
Spójna wizualizacja i profesjonalne wyposażenie:
Korzystaj z jednolitego systemu wizualizacji sieciowej, dzięki niej wyróżnisz się na tle konkurencji, podniesiesz prestiż i wiarygodność placówki handlowej.
-
Słuchaj opinii Klientów:
Pamiętaj o tym, że każdy konsument jest wyjątkowy! Postaraj się spędzać w swoim sklepie więcej czasu, porozmawiaj z Klientami, zapytaj ich o ocenę sklepu i o to, czy są zadowoleni z obsługi. Te informacje są bezcenne, pomogą Ci jeszcze lepiej prowadzić swój sklep i podnieść standard obsługi.
-
Buduj lojalność swoich Klientów
Doceniaj stałych Klientów i korzystaj z Programu Dobrego Klienta.