Dla obecnych franczyzobiorców

Dziękujemy Ci, że razem z nami budujesz markę Hitpol! Rzetelne i profesjonalne partnerstwo to istotny element naszej współpracy.

Chcesz złożyć zamówienie? Potrzebujesz odpowiedzi na pytanie związane z Twoją placówką? Skontaktuj się z nami, a znajdziemy najlepsze rozwiązanie! Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

POTRZEBNE INFORMACJE DLA KAŻDEGO FRANCZYZOBIORCY:

Potrzebujesz pomocy? Rozwiązanie masz w zasięgu ręki! Wykorzystaj Podręcznik Operacyjny – otrzymałeś go w chwili rozpoczęcia współpracy z Siecią. To Twoja „pierwsza pomoc” i źródło cennych wskazówek dla Ciebie, Twoich obecnych i przyszłych pracowników na każdym dziale. Podręcznik Operacyjny jest podstawowym narzędziem, które pomoże Ci w prawidłowym prowadzeniu placówki handlowej. Jeśli jednak wciąż masz wątpliwości lub podręcznik nie odpowiedział na Twoje pytania – do Twojej dyspozycji pozostają Konsultantki, Branżystki oraz Raport Audytora.

JAK ODNIEŚĆ SUKCES I PROWADZIĆ SKLEP PRZYJAZNY KAŻDEMU KLIENTOWI?

"Nigdy nie masz drugiej okazji do zrobienia pierwszego wrażenia."
~Will Rogers
  1. Profesjonalna obsługa Klientów:

    Miła i profesjonalna obsługa to pierwszy krok do sukcesu - uśmiech, kontakt wzrokowy, zwroty grzecznościowe to filary dobrej obsługi Klienta.

  2. Produkty najwyższej jakości:

    To podstawa! Zawsze dbaj o świeżość swojego asortymentu oraz szeroki wybór produktów.

  3. Promocje:

    Nic bardziej nie przyciąga Klientów niż promocja! Zadbaj o to, żeby w Twoim sklepie nigdy nie zabrakło atrakcyjnych promocji. Zadbaj także o dostępność produktów i ich ekspozycję na półce!

  4. Czystość sklepu:

    Czysty i zadbany sklep - to standard! Wygląd sklepu jest jego wizytówką, nie zapomnij o tym!

  5. Spójna wizualizacja i profesjonalne wyposażenie:

    Korzystaj z jednolitego systemu wizualizacji sieciowej, dzięki niej wyróżnisz się na tle konkurencji, podniesiesz prestiż i wiarygodność placówki handlowej.

  6. Słuchaj opinii Klientów:

    Pamiętaj o tym, że każdy konsument jest wyjątkowy! Postaraj się spędzać w swoim sklepie więcej czasu, porozmawiaj z Klientami, zapytaj ich o ocenę sklepu i o to, czy są zadowoleni z obsługi. Te informacje są bezcenne, pomogą Ci jeszcze lepiej prowadzić swój sklep i podnieść standard obsługi.

  7. Buduj lojalność swoich Klientów

    Doceniaj stałych Klientów i korzystaj z Programu Dobrego Klienta.

"Zadowolony klient to najlepsza strategia biznesowa."
~Michael LeBoeuf

Jesteś zainteresowany współpracą? Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas