FAQ – APLIKACJA MÓJ HITPOL

MÓJ HITPOL. MOJE OSZCZĘDNOŚCI.

Dołącz do Programu Dobrego Klienta, pobierz aplikację Mój Hitpol i zacznij oszczędzanie. Twoje zakupy mogą być o wiele prostsze – bądź na bieżąco z najnowszymi promocjami, zyskaj dostęp do oferty specjalnej i zapunktuj bonusy z programem lojalnościowym PDK!

Pobierz Aplikację MÓJ HITPOL i zyskaj!

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czym jest Program Dobrego Klienta?

Program Dobrego Klienta jest programem lojalnościowym Sieci Hitpol. Odbierz swoją kartę plastikową w sklepie Hitpol, który uczestnicy w Programie (lista sklepów: https://hitpol.pl/program-dobrego-klienta/) lub zarejestruj się w aplikacji Mój Hitpol i rozpocznij zbieranie punktów, które później możesz wymieniać na bonusy.

Z programu PDK możesz korzystać za pomocą karty plastikowej lub mobilnej, która dostępna jest w aplikacji Mój Hitpol. Masz także możliwość połączenia karty plastikowej z kartą mobilną

Regulamin uczestnictwa w Programie Dobrego Klienta znajdziesz pod linkiem:  https://hitpol.pl/regulaminy/

Czy uczestnictwo w Programie Dobrego Klienta jest bezpłatne?

Tak, udział w Programie Dobrego Klienta oraz aplikacja mobilna Mój Hitpol – są całkowicie bezpłatne.

Czy wszystkie sklepy Hitpol honorują Program Dobrego Klienta i Aplikację?

Nie, w Programie PDK uczestniczą wybrane sklepy Sieci Hitpol. Możesz je sprawdzić pod linkiem: https://hitpol.pl/program-dobrego-klienta/

Kto może być Uczestnikiem Programu Dobrego Klienta?

Uczestnikiem Programu może być pełnoletnia osoba fizyczna, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22¹ kodeksu cywilnego, która korzysta lub zamierza korzystać z oferty Sieci Hitpol na terytorium Polski.

Jakie korzyści otrzymam, jeśli dołączę do Programu Dobrego Klienta?

Co możesz zyskać? Poznaj korzyści aplikacji Mój Hitpol:

  • Karta PDK zawsze pod ręką Mamy na to rozwiązanie! Pobierz aplikację, podczas zakupów skanuj Kartę Dobrego Klienta, zbieraj punkty i
    wymieniaj je na bonusy na kolejne zakupy!
  • Specjalne Oferty i Promocje W aplikacji dostępne będą specjalne oferty i HITY cenowe. Wejdź w „Oferty” i sprawdź, jakie promocje na
    Ciebie czekają!
  • Gazetka promocyjna Bądź na bieżąco z najnowszymi promocjami! Dzięki aplikacji zyskasz wygodny dostęp do oferty z gazetki
    reklamowej Hitpol, szybko sprawdzisz, czy Twoje ulubione produkty są właśnie w promocji i zaplanujesz swoje
    zakupy
  • Dostęp do e-paragonu Z nami wiesz, ile wydajesz. W aplikacji zapisują się podsumowania Twoich zakupów w postaci wirtualnych
    paragonów, dzięki czemu w prosty sposób kontrolujesz swoje wydatki i widzisz, ile udało Ci się zaoszczędzić.
  • Przepisy kulinarne Lubisz gotować? A może nie masz pomysłu na obiad lub wyjątkową kolację? Zainspiruj się kulinarnie z naszymi
    przepisami, a gotowanie będzie proste i przede wszystkim smaczne! Przeglądaj przepisy w aplikacji i gotuj z
    Hitpolem!
  • Lokalizacje sklepów Hitpol W aplikacji sprawdzisz lokalizacje Twojego ulubionego sklepu Hitpol, jego godziny otwarcia, najszybszy dojazd
    i najważniejsze informacje, które są Ci potrzebne.

Gdzie otrzymam plastikową Kartę Dobrego Klienta?

Kartę plastikową PDK otrzymasz bezpłatnie w wybranym sklepie Hitpol, który uczestniczy w Programie.

Lista sklepów: https://hitpol.pl/program-dobrego-klienta/

Wystarczy, że podczas zakupów poprosisz Kasjera o wydanie i zarejestrowanie nowej Karty Dobrego Klienta. Podczas rejestracji podaj swój numer telefonu, z którym połączona będzie karta. Dzięki temu będziesz mógł/a zalogować się kartą w aplikacji i stworzyć jej wirtualną wersję.

Jak mogę zarejestrować się do programu lojalnościowego Programu Dobrego Klienta?

Do naszego Programu Dobrego Klienta możesz zarejestrować się na 2 sposoby:

1.  W aplikacji Mój Hitpol: Pobierz aplikację Mój Hitpol ze sklepu Google Play lub App Store, a następnie zarejestruj się w aplikacji.
Postępuj zgodnie z poszczególnymi krokami procesu rejestracji. Zaakceptuj Regulaminy. Twoja wirtualna Karta
Dobrego Klienta od tego momentu będzie dostępna w aplikacji w postaci kodu kreskowego.

2. W sklepie Sieci Hitpol: Odbierz bezpłatnie plastikową Kartę Dobrego Klienta u Kasjera podczas dokonywania transakcji. W celu
zarejestrowania karty podaj Kasjerowi Twój numer telefonu, będący indywidualnym identyfikatorem
przypisanym do danej karty, który umożliwi Ci zalogowanie do aplikacji i utworzenie elektronicznej wersji
wydanej karty plastikowej (tzw. Dopisanie karty do aplikacji). Zamiast numeru telefonu możesz podać adres
poczty elektronicznej (e-mail). Po zarejestrowaniu karty przez Kasjera w sklepie, karta będzie aktywna.

Jak zalogować się Kartą plastikową w aplikacji Mój Hitpol i stworzyć jej wirtualną wersję?

Pobierz aplikację Mój Hitpol na telefon i wybierz opcję „Zaloguj”. Przygotuj kartę plastikową.

W polu „Telefon/e-mail” wpisz numer telefonu, który podałeś/aś Kasjerowi podczas rejestracji karty w sklepie.

W polu „Hasło” wpisz numer karty plastikowej, który znajduje się na jej odwrocie.

Po zalogowaniu, możesz zmienić swoje hasło na nowe. Uzupełnij także dane, jak imię i adres e-mailowy (który będzie potrzebny w przypadku, gdy zapomnisz hasło, w celu wygenerowania nowego).

W aplikacji pojawi się mobilna wersja karty PDK w postaci kodu kreskowego. Od tego momentu możesz korzystać z obydwu wersji kart.

W aplikacji będą wyświetlały się 2 karty:

  • Karta 1 – jest to wirtualna karta PDK.
  • Karta 2 – jest to karta plastikowa, przypisana do aplikacji.

Karty są połączone w 1 konto.

 

Czy po zalogowaniu się kartą plastikową w Aplikacji zachowam moje Punkty?

Tak, Twoje punkty po zalogowaniu, będą widoczne w aplikacji.

Ten sposób logowania umożliwia dopisanie karty do aplikacji, a więc utworzenie jej elektronicznej wersji z zachowaniem salda punktowego. „Dopisanie” karty plastikowej do aplikacji powoduje utworzenie dla Uczestnika

Programu jednego konta, na które zostaną przeniesione punkty z karty plastikowej. Nie ma możliwości późniejszego rozdzielenia konta. Możesz korzystać z karty plastikowej i elektronicznej, a zbierane punkty są sumowane na jednym koncie.

W Aplikacji będą wyświetlały się 2 karty:

  • Karta 1 – jest to wirtualna karta PDK.
  • Karta 2 – jest to karta plastikowa, przypisana do aplikacji.

Karty są połączone w 1 konto.

Nie udało mi się zalogować kartą plastikową w aplikacji. Co mam zrobić?

Jeśli nie pamiętasz, jaki numer telefonu lub adres e-mailowy podałeś/aś podczas rejestracji karty w sklepie, zalecamy utworzenie nowego konta w aplikacji poprzez wybranie opcji „Zarejestruj”.

Jak naliczane są Punkty w Programie?

Podczas zakupów przed dokonaniem zapłaty okaż Kasjerowi Kartę Dobrego Klienta (plastikową lub wirtualną), a punkty zostaną naliczone na Twoje konto lojalnościowe.

Punkty naliczane są według zasady: 10 zł = 1 punkt, a warunkiem ich naliczenia jest dokonanie każdorazowo zakupów za kwotę minimum 40 zł. Punkty naliczane są według mechanizmu: 10 zł – 0 pkt; 20 zł – 0 pkt; 30,00 zł = 0 pkt; 39,99 zł = 0 pkt; 40 zł = 4 pkt, 50 zł – 5 pkt itd.

Ile Punktów muszę zgromadzić, aby otrzymać Bon 50zł?

Liczba punktów niezbędna do odbioru Bonu o wartości 50 zł to: 499 punktów.

Czy moje Punkty wygasają po jakimś terminie?

Tak, punkty mają swój termin ważności – punkty wygasają po 730 dniach od daty ich uzyskania. Warto wykorzystać swoje punkty przed terminem.

Gdzie mogę sprawdzić, ile zebrałem/am Punktów w Programie?

Możesz sprawdzić swoje saldo punktowe:

  1.  W sklepie Hitpol, który uczestnicy w Programie możesz sprawdzić swoje saldo punktowe – na paragonie
    wydrukowanym podczas dokonywania zakupów, jeśli przed zakończeniem transakcji okazałeś/aś Kasjerowi Kartę
    Dobrego Klienta.
  2.  W aplikacji – wystarczy, że zarejestrujesz się w Aplikacji Mój Hitpol i zaczniesz zbierać punkty, do których
    cały czas będziesz mieć dostęp.

W jaki sposób mogę wybrać Bon?

Jeśli masz wystarczającą liczbę punktów, a więc 499 punktów, to możesz zamienić je na Bon. Podczas zakupów, zgłoś Kasjerowi, że chcesz wybrać swój Bon, wówczas Kasjer wygeneruje i wydrukuje Twój Bon wraz z paragonem zakupowym. Pamiętaj, aby zachować Bon i zabezpieczyć przed zniszczeniem.

Jak zapłacić Bonem za zakupy?

Bon możesz zrealizować w sklepie Hitpol, w którym został on wydany. Wystarczy, że podczas zakupów pokażesz Kasjerowi swoją Kartę Dobrego Klienta (plastikową lub wirtualną) i następnie podasz Kasjerowi swój Bon, który zostanie zrealizowany.

W przypadku, gdy odmówisz okazania Kasjerowi Karty Dobrego Klienta, może on odmówić realizacji Bonu.

Ile mam czasu na zrealizowanie Bonu?

Na zrealizowanie Bonu masz 90 dni, licząc od dnia wydania Bonu. Po tym terminie Bon traci ważność, a Ty tracisz prawo zrealizowania Bonu, jednocześnie punkty odpowiadające wartości Bonu nie będą zwrócone na Twoje Konto lojalnościowe.

Jak skorzystać z promocji dostępnych tylko w aplikacji Mój Hitpol?

Aby skorzystać z promocji dostępnych wyłącznie w aplikacji:
✔️ Podczas zakupów pokaż kasjerowi wirtualną kartę PDK z aplikacji (z krótszym kodem).
✔️ Po zeskanowaniu tej karty promocja naliczy się automatycznie.

‼️ Uwaga! Promocja nie naliczy się, jeśli pokażesz kartę plastikową.

Jeśli masz przypisaną kartę plastikową do aplikacji, w zakładce „Moja karta PDK” zobaczysz dwie karty:
🔹 Wirtualna karta PDK – ma 8-cyfrowy kod (to jej należy użyć przy kasie).
🔹 Plastikowa karta PDK – ma 13-cyfrowy kod i służy do zbierania punktów, ale nie aktywuje promocji.

Aby promocja się naliczyła, kasjer musi zeskanować wirtualną kartę z krótszym kodem.

 

Czy z Aplikacji Mój Hitpol i z Karty Dobrego Klienta mogę korzystać tylko w Sieci Hitpol?

Tak. Z aplikacji i Karty Dobrego Klienta możesz korzystać w sklepach Sieci Hitpol, które uczestniczą w Programie Dobrego Klienta.

Listę sklepów możesz sprawdzić na stronie: https://hitpol.pl/program-dobrego-klienta/

Czy rejestrując się w Aplikacji Mój Hitpol mogę podać numer telefonu stacjonarnego?

Nie, nie jest to możliwe. W procesie rejestracji w aplikacji można posługiwać się wyłącznie numerem telefonu komórkowego.

Jakie dane są wymagane podczas procesu rejestracji w Programie PDK?

1.Rejestracja w Aplikacji: Aby zarejestrować się w Aplikacji Mój Hitpol, należy przejść proces rejestracji (opcja: zarejestruj), w wyniku którego utworzone zostaje Twoje konto.W ramach rejestracji i założenia konta wymagane jest uzupełnienie następujących danych:

  • płeć (opcjonalnie),
  • imię,
  • data urodzenia (opcjonalnie),
  • adres e-mail,
  • numer telefonu komórkowego.

Dane obowiązkowe do uzupełnienia w Aplikacji oznaczone są gwiazdką.

2. Rejestracja karty plastikowej w sklepie Hitpol: 

  • adres e-mail, jeśli był podany podczas rejestracji karty
  • numer telefonu, jeśli był podany podczas rejestracji.

Jak mogę pobrać aplikację Mój Hitpol?

Aplikację Mój Hitpol można pobrać w sklepach internetowych Google Play Store oraz App Store. Aplikację znajdziesz po wpisaniu w pole wyszukiwania „Mój Hitpol”.

Nie mam telefonu komórkowego – w jaki sposób mogę uczestniczyć w programie lojalnościowym PDK?

Jeśli nie masz telefonu komórkowego oraz aplikacji Mój Hitpol, możesz skorzystać z plastikowej Karty Dobrego Klienta, którą otrzymasz bezpłatnie w sklepie Hitpol podczas zakupów. Kartę wydaje i rejestruje Kasjer.

W celu zarejestrowania karty podaj Kasjerowi Twój numer telefonu, będący indywidualnym identyfikatorem przypisanym do danej karty, który umożliwi Ci zalogowanie do aplikacji i utworzenie elektronicznej wersji wydanej karty plastikowej (tzw. Dopisanie karty do aplikacji). Zamiast numeru telefonu możesz podać adres poczty elektronicznej (e-mail). Po zarejestrowaniu karty przez Kasjera w sklepie, karta będzie aktywna.

Jeśli jednak po jakimś czasie zdecydujesz się na posiadanie telefonu komórkowego, to masz możliwość zalogowania się kartą plastikową w aplikacji i stworzenia jej elektronicznej wersji wraz z zachowaniem salda punktowego.

W jaki sposób mogę zmienić swoje dane osobowe w Aplikacji?

W aplikacji wejdź w:

Więcej – Mój profil – Edytuj dane.

Po wybraniu tej opcji, wpisz swoje hasło celem weryfikacji i następnie możesz zmienić swoje dane.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak, bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas bardzo ważne. Sieć Hitpol przestrzega przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Więcej informacji na temat Twoich danych znajdziesz w Polityce prywatności: https://hitpol.pl/regulaminy/

Gdzie znajduje się numer mojej Karty Dobrego Klienta?

1. W Aplikacji:

Numer Twojej karty PDK znajdziesz w Aplikacji mobilnej Mój Hitpol po wejściu w „Moja karta PDK”.

Jeśli dopisałeś/aś kartę plastikową do Aplikacji, pojawią się karty połączone w 1 konto:

  • 1 Karta PDK = karta wirtualna.
  • 2 Karta PDK = karta plastikowa.

Saldo punktowego na obu kartach sumuje się.

2. Na karcie plastikowej:

Na odwrocie karty plastikowej, pod kodem kreskowym znajdują się cyfry, które są numerem Twojej karty PDK.

W jaki sposób mogę zrezygnować z udziału w Programie PDK?

Masz prawo zrezygnować z uczestnictwa w Programie Dobrego Klienta:

1. Jeśli posiadasz kartę plastikową:

W przypadku rezygnacji z udziału w Programie, możesz wyrazić taką deklarację na piśmie, kierując ją – pocztą tradycyjną (w formie listu poleconego) na adres Organizatora: Firma Handlowo Usługowa „Hitpol” Justyna Krężołek z siedzibą w Gorlicach, ul. 11 Listopada 48, 38-300 Gorlice lub pocztą elektroniczną na adres emailowy: pdk@hitpol.pl.

2. Jeśli posiadasz kartę elektroniczną dostępną w aplikacji (dotyczy również przypadku dopisania karty plastikowej do aplikacji):

Rezygnacja z uczestnictwa w Programie następuje poprzez usunięcie Twojego Konta Uczestnika w Aplikacji. W celu usunięcia konta należy wejść w:

Więcej – Mój profil – Usuń konto.

Przed usunięciem konta, wyświetli się komunikat potwierdzający – jeśli jesteś zdecydowany usunąć konto, wybierz „Tak”.

3. W przypadku, gdy dopisałeś/aś kartę plastikową do aplikacji:

Usunięcie konta w aplikacji, oznacza także usunięcie Twoje konta w Programie i jest równoznaczne z dezaktywacją powiązanej z tym kontem karty plastikowej.

 

Pamiętaj, że jeśli na Twoim koncie lojalnościowym posiadasz wystarczającą ilość punktów do odebrania bonusu, to należy odebrać bonus przed złożeniem rezygnacji z Programu/usunięciem konta w aplikacji. Po złożeniu rezygnacji/usunięciem konta w aplikacji, punkty figurujące na Twoim Koncie ulegną dezaktywacji, a więc usunięciu, a Twoje konto zostanie usunięte.

Mam więcej pytań. Do kogo mogę się zwrócić?

Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji pod adresem e-mailowym: pdk@hitpol.pl od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

Gdzie znajdę akcje promocyjne i specjalne oferty związane z Programem Dobrego Klienta?

Specjalne akcje promocyjne związane z Programem znajdziesz w aplikacji Mój Hitpol, w gazetce promocyjnej Hitpol, na stronie internetowej www.hitpol.pl oraz w sklepach Hitpol na półkach sklepowych oznaczonych specjalnymi etykietami.

Czy mogę gdzieś zobaczyć swoje podsumowanie zakupów zrobionych w sklepie Hitpol?

Tak. W przypadku zakupów dokonanych z użyciem karty elektronicznej w aplikacji Mój Hitpol pojawi się podsumowanie Twoich zakupów w postaci e-paragonu. Jeśli Twoja karta plastikowa została powiązana z aplikacją Mój Hitpol i użyta podczas zakupów, wówczas podsumowanie zakupów pojawi się również w aplikacji Mój Hitpol.

Zakupy należy robić w sklepach Hitpol uczestniczących w Programie. Lista sklepów: https://hitpol.pl/programdobrego-klienta/

Jak długo ważna jest moja Karta Dobrego Klienta?

Karta Dobrego Klienta ważna jest przez czas nieokreślony, a więc możesz używać ją w dowolny momencie w sklepach Hitpol, które uczestniczą w Programie.

Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam mojego hasła do Aplikacji?

Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz skorzystać z opcji wygenerowania nowego hasła, które zostanie przesłane na podany podczas rejestracji adres e-mailowy.

Po wybraniu opcji „Zapomniałeś/aś hasło”, pojawi się w pole, w które wpisz numer telefonu lub adres emailowy. Wybierz „Resetuj hasło”. Na Twój e-mail przyjdzie wiadomość z procedurą resetu hasła. Ponownie wybierz „Zresetuj hasło”, a następnie zostaniesz przekierowany do strony w przeglądarce internetowej, w której wyświetli się nowe, tymczasowe hasło.

Użyj to hasło w aplikacji, a następnie sugerujemy, aby zmienić je na nowe w ustawieniach (Więcej – Mój profil – Edytuj dane).

Co mam zrobić, jeśli zgubiłem/am moją Kartę Dobrego Klienta?

Nie wydajemy duplikatu Karty PDK. Jeśli zgubiłeś/aś kartę plastikową lub uległa ona zniszczeniu, możemy wydać nową Kartę PDK, każdorazowo jednak o nowym numerze karty i zerowym saldzie punktowym.

W celu uzyskania nowej Karty Dobrego Klienta – jeśli poprzednia została utracona – należy odwiedzić sklep Hitpol, uczestniczący w Programie. Następnie podczas zakupów zgłoś u Kasjera zarejestrowanie nowej Karty Dobrego Klienta. Podczas rejestracji podaj swój numer telefonu, z którym połączona będzie karta. Dzięki temu będziesz mógł/a zalogować się kartą w aplikacji i stworzyć jej wirtualną wersję.

Lista sklepów: https://hitpol.pl/program-dobrego-klienta/

Mam kartę w formie plastikowej i chce korzystać również z karty w formie mobilnej w Aplikacji. Czy jest to możliwe i co muszę zrobić?

Tak, jest to możliwe. W tym celu pobierz ze sklepu Google Play Store lub App Store na swój telefon komórkowy Aplikację Mój Hitpol.

Wybierz opcję „Zaloguj” i przygotuj kartę plastikową.

W polu „Telefon/e-mail” wpisz numer telefonu, który podałeś/aś Kasjerowi podczas rejestracji karty w sklepie.

W polu „Hasło” wpisz numer karty plastikowej, który znajduje się na jej odwrocie

Po zalogowaniu, możesz zmienić swoje hasło na nowe. Uzupełnij także dane, jak imię i adres e-mailowy (który będzie potrzebny w przypadku, gdy zapomnisz hasło, w celu wygenerowania nowego).

W aplikacji pojawi się mobilna wersja Karty PDK w postaci kodu kreskowego. Od tego momentu możesz korzystać z obydwu wersji kart.

W Aplikacji będą wyświetlały się 2 karty:

  • Karta 1 – jest to wirtualna karta PDK
  • Karta 2 – jest to karta plastikowa, przypisana do aplikacji.

Karty są połączone w 1 konto.

 

Mam kartę w formie elektronicznej i chcę korzystać również z karty w formie plastikowej, które będą połączone w 1 konto. Czy jest to możliwe?

Nie ma takiej możliwości. Nie można połączyć zarejestrowanej karty elektronicznej z kartą plastikową.

Jeśli jednak chcesz posiadać dwie formy kart: elektroniczną i plastikową, sugerujemy, aby najpierw wybrać w sklepie Hitpol u Kasjera – kartę plastikową, a następnie dopisać ją do aplikacji. W ten sposób będziesz posiadać kartę plastikową oraz kartę elektroniczną, które będą połączone w 1 konto lojalnościowe.

Odbierz bezpłatnie plastikową Kartę Dobrego Klienta u Kasjera podczas dokonywania transakcji. W celu zarejestrowania karty Twój numer telefonu, będący indywidualnym identyfikatorem przypisanym do danej karty, który umożliwi Ci zalogowanie do aplikacji i utworzenie elektronicznej wersji wydanej karty plastikowej (tzw. Dopisanie karty do aplikacji). Zamiast numeru telefonu możesz podać adres poczty elektronicznej (e-mail).

Następnie pobierz ze sklepu Google Play Store lub App Store na swój telefon komórkowy aplikację Mój Hitpol.

Wybierz opcję „Zaloguj” i przygotuj kartę plastikową.

W polu „Telefon/e-mail” wpisz numer telefonu, który podałeś/aś Kasjerowi podczas rejestracji karty w sklepie.

W polu „Hasło” wpisz numer karty plastikowej, który znajduje się na jej odwrocie.

Po zalogowaniu, możesz zmienić swoje hasło na nowe. Uzupełnij także dane, jak imię i adres e-mailowy (który będzie potrzebny w przypadku, gdy zapomnisz hasło, w celu wygenerowania nowego).

W aplikacji pojawi się mobilna wersja Karty PDK w postaci kodu kreskowego. Od tego momentu możesz korzystać z obydwu wersji kart.

W Aplikacji będą wyświetlały się 2 karty:

  • Karta 1 – jest to wirtualna karta PDK
  • Karta 2 – jest to karta plastikowa, przypisana do aplikacji.

Karty są połączone w 1 konto.

 

Czy mogę zobaczyć zebrane punkty lojalnościowe bezpośrednio po zakupach?

Tak, zebrane punkty lojalnościowe są widoczne w Aplikacji Mój Hitpol oraz na paragonie zakupowym, po
zakończeniu transakcji (jeśli Kasjerowi została okazana Karta Dobrego Klienta).

Co się stanie z moimi punktami, jeśli zrezygnuję z uczestnictwa w Programie Dobrego Klienta?

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z Programu Dobrego Klienta, wówczas Twoje konto lojalnościowe zostanie
dezaktywowane, a Ty stracisz wszystkie korzyści oferowane prze Program PDK, w tym zebrane do tego
momentu punkty lojalnościowe. Nie będzie można ich przywrócić w późniejszym czasie.

Gdzie otrzymam pomoc dotyczącą Aplikacji?

Jeśli masz pytanie dotyczące Aplikacji Mój Hitpol, skontaktuj się z nami e-mailowo: aplikacja@hitpol.pl

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00.

Gdzie otrzymam pomoc dotyczącą Programu Dobrego Klienta?

Jeśli masz pytanie dotyczące Programu Dobrego Klienta, skontaktuj się z nami e-mailowo: pdk@hitpol.pl

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00.

DOŁĄCZ DO PROGRAMU

POBIERZ APLIKACJĘ!

Zarejestruj się i dołącz do programu.
Zbieraj punkty, wymieniaj na bony i zacznij oszczędzać.

Życzymy udanych zakupów!

SOCIAL MEDIA

POBIERZ APLIKACJĘ MÓJ HITPOL