Targi Hitpol 2023
W dniach 2-3 października 2023 r. Zakopane stało się miejscem, gdzie odbyła się Konferencja Franczyzobiorców oraz producentów i dostawców współpracujących z Siecią Hitpol. Była to już siedemnasta edycja tego wydarzenia. W tegorocznym wydaniu Targów postawiliśmy na hybrydowy format, łącząc tradycyjne targi stacjonarne z targami online.
Targi – zakupy i spotkania biznesowe
Targi Hitpol to nie tylko okazja do korzystnych zakupów, ale także doskonała szansa na nawiązanie relacji biznesowych i rozwijanie sieci kontaktów. Przez dwa dni Hotel w Nosalowym Dworze w Zakopanem stał się miejscem, gdzie nasi Partnerzy prowadzili intensywne rozmowy biznesowe z wystawcami z branży FMCG oraz korzystali z oferty targowej. Ponad 100 wystawców zaprezentowało swoją ofertę, przygotowując specjalne hity targowe oraz promocyjne warunki zakupowe. Targi Hitpol stanowiły świetną okazję do zapoznania się z najnowszymi trendami, wystawcy mieli możliwość prezentacji nowości wprowadzonych na rynek, w tym regionalnych specjałów. Całe wydarzenie sprzyjało nawiązywaniu relacji biznesowych, wymianie wiedzy i doświadczenia, a także tworzeniu podstaw do przyszłej współpracy.
Wzrost frekwencji z roku na rok oraz rosnąca liczba nowych i stałych uczestników, potwierdzają skuteczność formuły Targów i świadczą o dynamicznym rozwoju Sieci Hitpol. Celem Targów jest budowanie społeczności, która inspiruje się nawzajem do tworzenia nowej jakości placówek Hitpol.
Korzyści współpracy z Siecią Hitpol
Podczas uroczystego bankietu, nie zabrakło wzruszeń i dumy. Sieć Hitpol hojnie nagrodziła swoich Franczyzobiorców za ich wyjątkowe osiągnięcia oraz zaangażowanie w rozwój placówek. Sieć Hitpol zdaje sobie sprawę, że to nie tylko produkty i usługi decydują o sukcesie, ale przede wszystkim zaangażowanie, profesjonalizm oraz lojalność Partnerów.
Podczas tego wieczoru pełnego podziękowań i uznania, nagrodzono Złotego, Srebrnego i Brązowego Partnera Roku 2022/2023. Byli to Właściciele sklepów, którzy wykazali się profesjonalnym zarządzaniem placówkami handlowymi, lojalnością wobec dostawców sieciowych, kreatywnym wykorzystywaniem narzędzi marketingowych i przez cały czas były zaangażowane w rozwój Sieci Hitpol.
Warto także wspomnieć o wyróżnieniach, które otrzymali niektórzy Partnerzy. Jednym z nich jest Ambasador marki Hitpol – to wyróżnienie dla placówek, które przyczyniły się do promocji marki poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji marketingowej. Przyznano także wyróżnienia za szczególne zaangażowanie i efektywną pracą w poodnoszeniu standardów sieciowych. Otrzymali je Partnerzy, którzy dokonali remodelingów w swoich placówkach. Nie zapomniano również o wyróżnieniach w dwóch kluczowych kategoriach. Pierwsza z nich to wyróżnienia za zaufanie i bezpośredni wpływ na rozwój Sieci poprzez przyłączenie kolejnych placówek handlowych. Druga kategoria nagród dotyczy wysokiej lojalności zakupowej u dostawców sieciowych oraz znaczących wzrostów sprzedażowych. To dowód na to, że współpraca z Siecią Hitpol przynosi wymierne korzyści.
Jesteśmy razem, aby definiować wyzwania stojące przed branżą FMCG i promować dobre praktyki współpracy z producentami FMCG. Dlatego w tym roku zorganizowaliśmy także konkurs, w którym Franczyzobiorcy mogli wybrać Najlepsze Stoisko na Targach Hitpol. Podczas bankietu wyróżniliśmy producentów za ich szczególne zaangażowanie w projektowanie stoisk targowych, atrakcyjność ofert oraz profesjonalną obsługę podczas Targów.
To nie tylko uroczystość wyróżnienia najlepszych, ale także okazja do zacieśnienia więzi i budowania jeszcze silniejszej współpracy w przyszłości. Sieć Hitpol kieruje serdeczne gratulacje w stronę swoich Partnerów i podziękowania za ich nieoceniony wkład w sukces sieci.
Stawiamy na rozwój i szkolenia
Podczas drugiego dnia Konferencji, Sieć Hitpol postawiła na profesjonalizm cenionego trenera sprzedaży i eksperta trade marketingu, Romana Szymczaka – podczas szkolenia na temat „Merchandisingu” skierowanego do swoich Franczyzobiorców. Szkolenie było wyjątkową okazją dla Franczyzobiorców do zgłębienia tajników strategii i technik związanych z prezentacją produktów w punktach sprzedaży. Szkolenie z pewnością zapewni uczestnikom dostęp do najnowszych i najskuteczniejszych narzędzi oraz praktyk związanych z merchandisingiem.
Konferencja także skupiła uwagę Uczestników na darmowy dostęp do Platformy E-learningowej, którą Sieć Hitpol udostępnia wraz ze swoimi szkoleniami. Franczyzobiorcy, zainspirowani spotkaniem z trenerem, są teraz bardziej zaangażowani w pogłębianie swojej wiedzy i umiejętności, korzystając z dostępnych na platformie materiałów i cykli szkoleń prowadzonych przez ekspertów, m.in. takich jak Roman Szymczak. To kolejny dowód na to, że Sieć Hitpol inwestuje w rozwój swoich Partnerów biznesowych. Dzięki takim wydarzeniom i dostępowi do wartościowych zasobów, Franczyzobiorcy są lepiej przygotowani do sprostania wyzwaniom i odnoszenia sukcesów w dynamicznym świecie handlu detalicznego.
Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za to, że Targi Hitpol ponownie przyciągnęły ogromną liczbę Partnerów, Dostawców oraz Producentów. To spotkanie spotkało się z ogromnym entuzjazmem i otwartością na dzielenie się doświadczeniami oraz wiedzą. Do zobaczenia na kolejnych Targach Hitpol!