Targi Hitpol 2022

Targi Hitpol

W dniach 3-4 października 2022 r. w Arłamowie odbyła się Konferencja Franczyzobiorców oraz producentów i dostawców współpracujących z Siecią Hitpol. Już po raz szesnasty, połączyliśmy Sieć Hitpol w trakcie jednego wydarzenia. Także w tym roku zaproponowaliśmy naszym Partnerom udział w Targach hybrydowych poprzez połączenie dwóch dotychczasowych form: targów online i targów stacjonarnych.

Targi – czas na zakupy i networking

Przez dwa dni Hotel w Arłamowie był miejscem, gdzie Partnerzy Sieci Hitpol prowadzili rozmowy biznesowe z wystawcami dla branży FMCG. Podczas Targów swoją ofertę przedstawiło ponad 100 wystawców, którzy przygotowali specjalne hity targowe oraz promocyjne warunki zakupowe. Targi to możliwość do zapoznania się z trendami, prezentowane były także najnowsze produkty wprowadzone właśnie na rynek i regionalne specjały. Podczas całego wydarzenia udało nam się stworzyć przestrzeń ułatwiającą spotkania networkingowe, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, wymianę wiedzy i umiejętności, a także rozpoczęcie rozmów na temat przyszłej współpracy.

Celem sieciowych Targów jest budowanie społeczności, która wzajemnie motywuje się do zmian i tworzenia nowej jakości oraz rozwoju placówek handlowych działających pod szyldem Hitpol. Rosnąca z roku na rok frekwencja, powiększające się grono nowych i stałych uczestników Targów, którzy otwierają kolejne placówki w Sieci Hitpol, potwierdza efektywność przyjętej formuły wydarzenia i ukazuje rozwój Sieci.

Wymierne korzyści współpracy

Podczas uroczystego bankietu wręczone zostały statuetki i wyróżnienia dla Franczyzobiorców Sieci Hitpol. Sieć za profesjonalne zarządzanie placówką handlową, rzetelną i lojalną współpracę z dostawcami sieciowymi, wykorzystanie narzędzi marketingowych w działaniach wizerunkowych oraz szczególne zaangażowanie w rozwój Sieci Hitpol, podziękowała swoim Partnerom, przyznając im tytuły: Brązowego, Srebrnego i Złotego Partnera Roku 2021/2022. W tym roku Sieć Hitpol doceniła również wykorzystywanie narzędzi marketingowych w działaniach wizerunkowych Sieci, przyznając tytuł Ambasadora Marki oraz Podziękowanie za zaufanie i bezpośredni wpływ na rozwój sieci poprzez przyłączenie kolejnych placówek handlowych. Przyznano także Wyróżnienia dla wybranych Partnerów w dwóch kategoriach: za szczególną i efektywną pracę w podnoszeniu standardów sieciowych oraz za wysoką lojalność zakupową u dostawców sieciowych oraz wzrosty sprzedażowe.

Wspólnie staramy się definiować wyzwania stojące przed branżą FMCG oraz promować dobre praktyki współpracy z producentami FMCG. Dlatego też w tym roku Sieć Hitpol przygotowała konkurs, w którym każdy z Franczyzobiorców mógł oddać swój głos na Najlepsze stoisko na Targach Hitpol. Podczas bankietu nagrodzeni zostali wybrani Producenci za szczególne zaangażowanie w przygotowaniu designu stoiska targowego, atrakcyjność oferty oraz profesjonalną obsługę podczas Targów.

Pełna MOC w czasach zmian

Drugi dzień Konferencji odbył się pod hasłem: „Jeśli o czymś w życiu marzysz – sięgnij po to”.  Znany psycholog, autor programów szkoleniowych i wykładów, trener i mentor – Jacek Walkiewicz poprowadził nas w kierunku marzeń, rozwoju i codziennej motywacji do zmian. Nasi Franczyzobiorcy wzięli udział w inspirującym, merytorycznym i pełnym humoru wykładzie pod tytułem „Pełna MOC w czasach zmian”. Naszym celem było zainspirowanie uczestników wykładu do zmian oraz ich aktywnego wdrażania, co z pewnością pomoże w wyznaczonym kierunku działalności Hitpol.

Cieszymy, że mimo wielu przeszkód udało nam się spotkać na sieciowych Targach. Z pewnością dla wielu Uczestników było to pierwsze spotkanie branżowe na żywo po długim okresie kontaktów online, które zostało przyjęte z entuzjazmem i chęcią do wymiany doświadczeń oraz wiedzy. Mimo iż myślami jesteśmy jeszcze w Arłamowie z naszymi Partnerami, producentami i dostawcami, to już teraz planujemy kolejną Konferencję Hitpol.


Przeczytaj poprzednie