Targi Hitpol 2018

W dniach 05. – 06.10.2018 r. w Zakopanem odbyła się coroczna Konferencja dla Franczyzobiorców oraz producentów i dostawców współpracujących z siecią. Targi Hitpol to przede wszystkim okazja do integracji środowisk branży FMCG.

Organizowana przez F.H.U. Hitpol Konferencja już od trzynastu lat z sukcesem przyciąga przedstawicieli branży FMCG. W tym roku na tragach, pierwszej części Konferencji swoją ofertę zaprezentowało 110 firm. Targi to możliwość do zapoznania się z trendami i nowościami rynkowymi oraz skorzystania z promocyjnych warunków zakupowych oferowanych towarów. Spotkanie było również szansą dla wszystkich uczestników do nawiązania nowych relacji biznesowych.

W drugim dniu Konferencji odbyło się podsumowanie dotychczasowych działań Sieci oraz planów na przyszłość. Sieć Hitpol po raz kolejny udowodniła, że jest w fazie dynamicznego rozwoju poprzez aktywne działania w obszarze marketingu internetowego, inwestowanie w profil na Facebooku oraz całkowicie odświeżoną stronę internetową. Sieć idąc w kierunku popularnego trendu na eko, wprowadza także segment żywności ekologicznej oraz specjalne odznaczenia produktów. W placówkach handlowych pojawiła się również innowacyjna, multimedialna reklama typu Digital Signage. Podczas Konferencji podsumowano nową edycję Programu Dobrego Klienta, w którym stale rośnie liczba aktywnych uczestników. Na kolejny rok, Sieć zapowiada zmiany w szacie graficznej gazetki promocyjnej, cykl szkoleń dla Partnerów, kontynuację programu lojalnościowego oraz dalszy rozwój marketingu internetowego.

Uroczystego przywitania gości dokonała Właścicielka marki, pani Justyna Krężołek. Podsumowanie roku 2018 sieci Hitpol zostało zwieńczone wręczeniem nagród i wyróżnień dla Franczyzobiorców. Sieć za profesjonalne zarządzanie placówką handlową, rzetelną oraz lojalną współpracę z dostawcami oraz szczególne zaangażowanie w rozwój sieci Hitpol, podziękowała swoim Partnerom, przyznając im tytuły: Brązowego, Srebrnego i Złotego Partnera Roku 2018. W tym roku sieć Hitpol doceniła również zaufanie i znaczący wkład w promowanie marki Hitpol na ogólnopolskim rynku FMCG, przyznając tytuł Ambasadora marki Hitpol oraz Podziękowanie za zaufanie i bezpośredni wpływ na rozwój sieci poprzez tworzenie nowych placówek handlowych pod marką Hitpol w latach 2017/2018.


Przeczytaj poprzednie