Sieć Hitpol rozwija swój program lojalnościowy – Program Dobrego Klienta

Sieć Hitpol rozwija swój program lojalnościowy i ulepsza infrastrukturę cyfrową sklepów, wprowadzając wiele korzystnych zmian dla swoich Klientów. Wdrożenie nowego oprogramowania w placówkach Hitpol ma na celu usprawnienie funkcjonowanie systemu lojalnościowego, co pozwoli zaoszczędzić czas Klientów oraz Właścicieli sklepów. To także duży krok w stronę połączenia programu z aplikacją mobilną, którą Sieć Hitpol planuje niebawem uruchomić.

Program Dobrego Klienta to program lojalnościowy Sieci Hitpol, która już od 2000 r. tworzy sieć sklepów detalicznych o charakterze spożywczo-przemysłowym, zrzeszając niezależnych franczyzobiorców. Przystąpienie do Programu jest proste, podczas zakupów wystarczy odebrać Kartę Dobrego Klienta i można rozpocząć zbieranie punktów. Kolejnym krokiem jest ich wymiana na Bon, który drukowany jest przy transakcji wraz z paragonem. Analizy Sieci potwierdzają rosnące zainteresowanie Programem wśród Klientów. Program pozwala Konsumentom czerpać korzyści z zakupów, które robią niemal codziennie. Duże zainteresowanie Programem wynika także z tego, że Uczestnicy mogą zbierać punkty u wielu Partnerów Sieci, które następnie sumują się na ich kontach.

Aplikacja „Mój Hitpol” będzie rozszerzeniem możliwości obecnego programu lojalnościowego. Klienci będą mogli połączyć swoją dotychczasową kartę plastikową z kartą elektroniczną. Sieć chce budować lojalność Klientów oraz dotrzeć do młodszych Konsumentów, ceniących sobie rozwiązania mobilne. Klienci aplikacji otrzymają dostęp do dodatkowych rabatów i promocji, gazetek promocyjnych, przepisów kulinarnych oraz e-paragonu. Dużym wyzwaniem dla polskiej Sieci Hitpol jest coraz liczniejsza konkurencja w postaci dużych rozwijających się sieci zagranicznych i własnościowych. Wprowadzenie aplikacji jest istotnym krokiem w walce o Klienta, jak i w stronę digitalizowania komunikacji, konkurencyjności oraz wyjściu naprzeciw trendom kształtującym branżę FMCG.

Sieć dba także o wykwalifikowany personel oraz Partnerów biznesowych, oferując im niezbędne narzędzia do walki z konkurencją. Sieć inwestuje w program rozwojowy, dzieląc się ekspercką wiedzą oraz doświadczeniem poprzez szkolenia na Platformie E-learningowej oraz na corocznych Targach.

Hitpol to w całości polska sieć franczyzowa, działająca na obszarze woj. małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Sklepy Hitpol wyróżniają się atrakcyjną ofertą cenową oraz licznymi promocjami. Sieć wzbogaciła swoją ofertę promocyjną o „Super Wielopaki”, jako odpowiedź na coraz wyższą inflację.

Sieć Hitpol ma ambitne plany na kolejne lata. Już teraz zapowiada wdrożenie nowych rozwiązań w programie lojalnościowym oraz stałą pracę nad dodatkowymi usługami, rabatami i korzyściami dla Klientów. Więcej informacji na temat Sieci Hitpol oraz programu lojalnościowego można znaleźć na stronie: https://hitpol.pl/program-dobrego-klienta/


Przeczytaj poprzednie