Od 24 marca 2017 r. Hitpol startuje z Programem Dobrego Klienta
Rusza piąta edycja popularnego programu lojalnościowego sieci Hitpol, w którym klienci mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby wciąć w nim udział? Wystarczy, że posiadasz nową Kartkę Dobrego Klienta – możesz ją otrzymać, gdy jednorazowo zrobisz zakupy za minimum 50 złotych w sklepie Hitpol, który bierze udział w Programie Dobrego Klienta. Wówczas jesteś już jego uczestnikiem. Dalej wszystko zależy od Ciebie!
Program opiera się na głównym założeniu – dokonując zakupów w sklepach Hitpol, otrzymujesz punkty. Każde wydane 10 złotych to 1 punkt. W praktyce, podczas robienia zakupów, nie zapomnij pokazać kasjerowi swojej Karty Dobrego Klienta, a on naliczy na niej zebrane przez Ciebie punkty.
To nagrody są tutaj ważne! Gdy już zbierzesz odpowiednią ilość punktów, to możesz je wymienić na nagrody umieszczone na plakacie Programu Dobrego Klienta. Znajdziesz go w widocznym miejscu w sklepie oraz na naszej stronie internetowej (www.hitpol.pl). Z plakatu dowiesz się również jaką wartość punktową ma każda z nagród.
Zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze, wobec tego cały czas chcemy wychodzić naprzeciw Twoim oczekiwaniom! Program Dobrego Klienta jest dla Ciebie – dlatego życzymy Ci udanych zakupów i dobrej zabawy w zbieraniu punktów!
Pełen regulamin Programu Dobrego Klienta znajdziesz pod tym linkiem – REGULAMIN PDK