Targi Hitpol 2021

W dniach 01 – 02.10.2021 r. w Zakopanem odbyła się Konferencja dla Franczyzobiorców oraz producentów i dostawców współpracujących z siecią. W tym roku Targi odbyły się także w formie online – tak, aby każdy z naszych Partnerów mógł w nich uczestniczyć.

Targi Hitpol to przede wszystkim okazja do integracji środowisk branży FMCG, co jest szczególnie ważne w czasie pandemii, gdy wszelkie wcześniejsze spotkania były ograniczone. Konferencja odbyła się przy zachowaniu wszystkich niezbędnych środków ostrożności.

Organizowana przez F.H.U. Hitpol Konferencja już od piętnastu lat z sukcesem przyciąga przedstawicieli branży FMCG. W tym roku na targach, pierwszej części Konferencji swoją ofertę zaprezentowało blisko 100 firm. Targi to możliwość do zapoznania się z trendami i nowościami rynkowymi oraz skorzystania z promocyjnych warunków zakupowych oferowanych towarów. Spotkanie było również szansą dla wszystkich uczestników do nawiązania nowych relacji biznesowych.

W drugim dniu Konferencji odbyło się podsumowanie dotychczasowych działań Sieci oraz planów na przyszłość. Sieć Hitpol po raz kolejny udowodniła, że jest w fazie dynamicznego rozwoju poprzez aktywne działania w wielu obszarach. Jednym z nich jest wdrożenie w Sieci – Platformy E-learningowej oraz szkoleń dedykowanych dla Partnerów oraz Pracowników placówek handlowych Hitpol. Kolejnym krokiem Sieci jest kampania radiowa w rozgłośni radiowej Złote Przeboje, której celem jest dotarcie do szerszego grona Konsumentów. Podsumowano także liczne konkursy konsumencie, które Sieć organizowała przy współpracy z Producentami. Podczas Konferencji przedstawiono także działania w kierunku wprowadzenia nowego oprogramowania w placówkach Hitpol. Podsumowano również nową edycję Programu Dobrego Klienta, w którym stale rośnie liczba aktywnych uczestników. Na kolejny rok, Sieć zapowiada szereg działań, jak wzmocnienie marketingu online oraz wprowadzenie aplikacji mobilnej dla Konsumentów.

Uroczystego przywitania gości dokonała Właścicielka marki, pani Justyna Krężołek. Podsumowanie roku 2021 sieci Hitpol zostało zwieńczone wręczeniem nagród i wyróżnień dla Franczyzobiorców. Sieć za profesjonalne zarządzanie placówką handlową, rzetelną oraz lojalną współpracę z dostawcami oraz szczególne zaangażowanie w rozwój sieci Hitpol, podziękowała swoim Partnerom, przyznając im tytuły: Brązowego, Srebrnego i Złotego Partnera Roku 2021. W tym roku sieć Hitpol doceniła również zaufanie i znaczący wkład w promowanie marki Hitpol na ogólnopolskim rynku FMCG, przyznając tytuł Ambasadora marki Hitpol oraz Podziękowanie za zaufanie i bezpośredni wpływ na rozwój sieci poprzez przyłączenie kolejnych placówek handlowych pod marką Hitpol.


Przeczytaj poprzednie